In november organiseren wij opnieuw de Trend Fair. Het thema van dit jaar is Jungle to Jungle. Met veel enthousiasme nodigen wij u uit voor de VIP avond op dinsdag 8 november 2022.
Aanmelden
De VIP avond is exclusief voor genodigden. In verband met de catering vragen wij u om u uiterlijk 28 oktober aan te melden.
Urban Jungle trend
De Bromelia komt oorspronkelijk uit de tropische regenwouden en past perfect bij dit thema. De Urban Jungle trend zien we steeds meer groeien. Ook de Bromelia groeit in relevantie en is inmiddels een top 5 kamerplant in Europa.
Voor wie
Exclusief voor onze klanten uit de sierteelt sector. De beurs is gericht op oplossingen, retail services en actuele thema’s speciaal voor ketens van tuincentra, supermarkten, bloemisten en de groothandel.
Wat levert een bezoek u op:
- Professionele product- en marktkennis direct van de bron.
- Oplossingen voor e-commerce vraagstukken en retail services.
- Kennis opdoen over duurzaamheid.
- Ideeën over uw onderscheidend vermogen ten opzichte van andere spelers in de markt.
- Specifiek op uw winkelformule en positionering afgestemde presentaties en producten.
- Nieuwste trends, innovatieve ideeën, nieuwe soorten en inspiratie.
- Advies over het verhogen van uw omloopsnelheid en het verlagen van uw waste.
- Ondersteuning bij marketing en story-telling bij de producten.
Wij zetten u als klant, uw formule en de consument centraal. Door jarenlange ervaring en onze kennis van product en markt weten wij precies welke Bromelia en het gebruik het beste is voor elk land, retail formule of consument.
Op deze beurs hebben wij de ruimte om onze onderscheidende producten en toepassingen te presenteren. Net als alle voorgaande succesvolle jaren beloven wij u ook dit jaar te inspireren. Wij kijken ernaar uit om u te verwelkomen.
Tot ziens op de Trend Fair VIP avond!
Programma:
16.30 uur
Inloop, ontvangst met een drankje en preview beurs
18.00 uur
Hapje eten en netwerken
19.00 uur
Openingswoord
door Siegfried Bunnik
19.25 uur
Rethink de toekomst
door Harry Bijl innovator & inspirator bij INretail, de grootste brancheorganisatie Non-food in Nederland.
De uitdagingen in de retail zijn groot als het gaat om het consumentenvertrouwen en de bestedingen. Een ding is zeker de consument bezoekt graag winkels en laat zich met goede argumenten en de juiste Experience graag verleiden tot kopen.
De goed geïnformeerde bezoekers zullen nog bewuster winkels bezoeken, de mobiel gebruiken en
overwegen wel of niet te kopen. Online Oriëntatie en de reputatie van bedrijven speelt een steeds grote rol. Hier liggen de kansen voor toekomstgericht ondernemerschap.
Belangrijke topics zijn: zichtbaarheid, toegang tot product en informatie, duurzame betekenis geven aan product oplossingen, betrokken medewerkers, koop- gemak en beleving en lokale- en ketensamenwerking.
Tijdens de interactieve en beeldende presentatie wordt inzicht gegeven in de belangrijkste ontwikkelingen op retail gebied. Harry zal zowel de impact van de ontwikkeling op het koopgedrag toelichten als voorbeelden geven hoe innovatie retailers daarop inspelen.
De retail van de toekomst wordt nog meer aangejaagd door duurzaamheidsaspecten, persoonlijke aandacht en de digitale mogelijkheden. Bedrijven die hier goed op inspelen hebben absoluut toekomst.
20.10 uur
Vragen, afsluiting en netwerkborrel